کرج . چهار راه طالقانی . به سمت میدان شهدا . سمت راست . برج رازی . طبقه 8 . واحد 83
02632216402 - 09101939003

جراحی پروتز سینه در کرج

یکی از پرطرفدارترین انواع جراحی زیبایی سینه در کرج، جراحی پروتز سینه در کرج است. جراحی پروتز سینه در کرج یکی بهترین راهکارها برای اصلاح فرم سینه در بانوان است.

به کمک جراحی پروتز سینه در کرج، دیگر نیازی نیست بانوان نگران کوچکی، عدم تقارن و تناسب سینه های خود، که یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در خانم ها و افزایش اعتماد به نفس آن ها است باشند.

جراحی پروتز سینه در کرج با هدف افزایش سایز سینه با تعبیه مدل های مختلف پروتز انجام می شود. جالب است بدانید که جراحی پروتز سینه در کرج تنها برای زیبایی و افزایش سایز انجام نمی شود! بلکه جراحی پروتز سینه در کرج توسط جراح پلاستیک می تواند به منظور بازسازی پستان پس از سرطان سینه نیز انجام شود، تا به این ترتیب افراد زندگی عادی خود را داشته باشند.

اگر می خواهد بیشتر راجع به جراحی پروتز سینه در کرج بدانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جراحی پروتز سینه در کرج چیست؟

برای زیباتر کردن فرم سینه روش های گوناگونی وجود دارد که قطعا جراحی پروتز سینه در کرج از جمله بهترین و موثرترین روش ها می باشد. لیفت سینه در کرج نیز از جمله روش های محبوب است که می توان آن را همزمان با جراحی پروتز سینه در کرج انجام داد.

جراحی پروتز سینه در کرج، برای خانم ها علاوه بر اینکه یک فرم زیبا و دلخواه به ارمغان می آورد می تواند موجب افزایش سایز سینه نیز شود که این افزایش سایز و اصلاح فرم سینه، به وسیله ایمپلنت سینه و یا پروتز سینه در کرج انجام می شود.

جراحی پروتز سینه در کرج توسط بهترین جراح پروتز سینه در کرج و به کمک برش های افقی زیر بافت سینه انجام می شود، میزان این برش ها به سایز پروتز بستگی دارد.

اگر در انتخاب جراح پروتز سینه در کرج، دقت کافی را به خرج دهید نتیجه فوق العاده جذابی را تجربه خواهید کرد.

پروتز سینه در کرج چیست؟

ایمپلنت سینه یا پروتز سینه در کرج، از جمله جایگزین های مناسب برای ناحیه سینه برداشته شده یا آسیب دیده هستند. بنابراین تفاوت زیادی بین ایمپلنت و پروتز سینه در کرج وجود ندارد و هر دو به یک معنی هستند.

جنس انواع پروتز سینه در کرج

پروتز سینه در کرج از نظر جنس به 3 دسته تقسیم می شود:

1.پروتز سینه سیلیکونی:

محتویات داخل پروتزهای سیلیکونی، ژل هایی چسبنده است. از این پروتز های سینه بیشتر پس از سرطان استفاده می شود.

2.پروتز سینه سالینی(آب نمکی):

درون این پروتز ها، سالین یا همان آب نمک وجود دارد. این پروتز های سینه ممکن است به بافت سینه آسیب برسانند و از طرفی بافت طبیعی به بدن نمی دهد.

3.پروتز سینه ترکیبی(سالین_سیلیکون):

این پروتز ها، ترکیبی از پروتزهای نمکی و سلیکونی می باشد. این مدل پروتزها دارای بخش نمکی و بخش سلیکونی هستند و برای افرادی که می خواهند سینه های بزرگی داشته باشند و می توانند  حجم و سایز زیاد را متحمل شوند استفاده می شود.

شکل های مختلف پروتز سینه در کرج

پروتز سینه مورد استفاده در جراحی پروتز سینه در کرج شکل های مختلفی دارد که می توان آن ها را به دو دسته تقسیم کرد:

1.پروتز قطره اشکی(Teardrop) :

این پروتز سینه، ضمن حفظ ظاهر طبیعی سینه ماندگاری طولانی مدتی دارد. به همین دلیل است که به این پروتز آناتومیکال می گویند.

قسمت بالای این پروتزها صاف و قسمت پایین پر است. این مدل از پروتز سینه برای بانوانی که سینه نامتقارن دارند یا بافت سینه آن ها نرم است مناسب است.

2.پروتز گرد (Round) :

 این نوع پروتز سینه، حجم بیشتری به بافت سینه می دهد، یعنی آن ها را یش از حد بزرگ یا غیر طبیعی نشان می دهد.

خانم هایی که بافت سینه به میزان کافی دارند، می توانند از این نوع پروتز استفاده کنند.

سایز های مختلف پروتز سینه در کرج

پروتز سینه در کرج را می توان براساس سایز و مدل به 3 دسته تقسیم کرد که شمال موارد زیر است:

  • پروتز با برجستگی کم (low profile)
  • پروتز در با برجستگی زیاد(High profile)
  • پروتز با برجستگی خیلی زیاد (Ultra_High profile)

نحوه انجام جراحی پروتز سینه در کرج

درمورد نحوه انجام جراحی پروتز سینه در کرج، روش ها و گزینه های مختلفی وجود دارد که حائز اهمیت است از جمله: محل قرارگیری پروتز، محل برش ها و نوع پروتز، که در ادامه هر مورد رو بررسی خواهیم کرد. 

محل قرارگیری پروتز سینه در کرج

محل قرارگیری پروتز سینه در کرج ، زیر عضلات سینه و یا زیر پوست می تواند باشد. اگر پروتز زیر عضلات سینه قرار بگیرد بعد از جراحی، سینه ظاهر و فرم طبیعی تری خواهد داشت. در چنین حالتی، مدت زمان نقاهت پس از جراحی پروتز سینه در کرج به مراتب بیشتر خواهد بود. فراموش نکنید که نوع پروتز و محل قرار گیری آن بر اساس اهداف و آناتومی بدن و سینه بیمار تعیین می شود.

محل ایجاد برش برای جراحی پروتز سینه در کرج

برش هایی که در ناحیه های مختلف سینه صورت می گیرد، نامشهود است و پزشک پس از بررسی های خود پیش از جراحی بهترین روش و ناحیه را برای برش انتخاب می کند. محل ایجاد برش ها جهت قرارگیری پروتز سینه در کرج عبارت است از:

1.برش زیر بغل(Transaxillary incision) :

اغلب افرادی که کاندید جراحی پروتز سینه در کرج می باشند، روش جراحی به کمک برش زیربغل را ترجیح می دهند، و مهم ترین دلیل انتخاب این روش، نبود هیچگونه برشی بر روی سینه است.

اما فراموش نکنید، که در این روش ممکن است پروتز در محل بالاتری از جای خود قرار بگیرد.

2.برش در ناحیه زیرین سینه (Infra mammary) :

یکی از مرسوم ترین روش ها برای قرار دادن پروتز در کرج، استفاده از این برش در ناحیه زیرین سینه است. در این روش پزشک به بافت سینه دسترسی بیشتری دارد و در این روش تغییر حس به حداقل خود می رسد.

3.برش در قسمت حاله سینه (Periareolar incision) :

برش آئورلا یا هاله ی قهوه ای رنگ دور سینه، برای افرادی که قصد دارند همراه با پروتز سینه در کرج، لیفت سینه در کرج نیز انجام دهند انجام می شود.

اقدامات قبل از انجام جراحی پروتز سینه در کرج

قبل از اینکه اقدام به جراحی پروتز سینه در کرج کنید بخاطر داشته باشید که موارد زیر را حتما رعایت کنید:

  • قبل از جراحی پروتز سینه در کرج، پزشکتان از شما می خواهد تا یکسری آزمایشات اولیه را انجام دهید تا از این طریق از وضعیت سلامت عمومی شما اطلاع داشته باشد؛
  • اگر مبتلا به بیماری هایی همچون: آسم،فشارخون،دیابت و ناراحتی قلبی هستید حتما به پزشک خود اطلاع دهید. چراکه مصرف برخی داروها مانند آسپرین را باید از چندین روز پیش از جراحی قطع کنید؛
  • قبل از جراحی پزشک متخصص به شما اطلاع می دهد تا حدود 8 ساعت ناشتا باشید؛
  • باید از استعمال دخانیات و مواد مخدر مانند سیگار و الکل پرهیز کنید، چرا که سبب بروز عوارض ناشی از جراحی می شود؛
  • شب قبل از جراحی پروتز سینه در کرج حتما استحمام کنید و در روز عمل مدارک شناسایی و مدارک پزشکی خود را همراه داشته باشید؛
  • فراموش نکنید که باید گن مخصوص پس از جراحی پروتز سینه در کرج را که از قبل جراح شما سایز آن را تعیین کرده است را با خود همراه داشته باشید؛
  • در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در کرج دقت داشته باشید، و حتما پیش از جراحی چند جلسه مشاوره با جراح خود داشته باشید؛

اقدامات بعد از جراحی پروتز سینه در کرج

برای اغلب افراد این سوال مطرح می شود که دوران نقاهت پس از جراحی پروتز سینه در کرج چقدر طول می کشد و چه اقداماتی را باید بعد از جراحی پروتز سینه انجام داد، بهتر است بدانید که جراحی پروتز سینه در کرج حدودا بین 1 تا 3 ساعت، تحت بی هوشی عمومی انجام می شود. این عمل را می توان به عنوان یک عمل جراحی سرپایی نام برد که بسته به شرایط شما بین 1 تا 3 روز ممکن است نیاز به بستری داشته باشید.

اما در مورد اقدامات پس از جراحی پروتز سینه درکرج می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • به مدت دو هفته از فعالیت های سنگین پرهیز کنید؛
  • در هفته های اول به پشت بخوابید؛
  • استخر نروید و در وان حمام نخوابید؛
  • از سوتین های مخصوص استفاده کنید،
  • در روزهای اول پس از جراحی، حساسیت سینه ها بسیار زیاد است بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد؛
  • تا یک هفته بعد از جراحی رانندگی نکنید؛
  • از مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات اجتناب کنید؛
  • 4 تا 12 هفته پس از جراحی بسته به نظر پزشک خود رابطه جنسی نداشته باشید؛
  • می توانید از کمپرس سرد بر اساس نظر پزشکتان استفاده کنید، ولی نحوه استفاده از کمپرس سرد را حتما از پزشک خود بپرسید؛
  • می توانید حمام بروید اما با این حال از پزشک خود درمورد اقدامات احتیاطی سوال کنید.

عوارض جراحی پروتز سینه در کرج

هر جراحی و عملی دارای عوارض می باشد و جراحی پروتز سینه نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله عوارض جراحی پروتز سینه در کرج می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  • درد در ناحیه برش
  • عفونت پس از جراحی
  • پارگی و نشت پروتز سینه
  • زخم و اسکار در محل برش
  • حساسیت به داروهای بیهوشی
  • احساس بی حسی در نوک سینه
  • دفرمه شدن پروتز ( بهم ریختن شکل پروتز)
  • انقباض کپسولی، این انقباش مربوط به واکنش بدن به حضور جسم خارجی است. سیستم دفاعی آن را به عنوان مهاجم تشخیص داده و اقدام به تولید بافت فیبروز می کند. اگر شدت این درد زیاد باشد لازم است حتما با پزشک جراح خود تماس بگیرید.

هزینه جراحی پروتز سینه در کرج

هزینه جراحی پروتز سینه در کرج، به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین این آن ها انتخاب نوع پروتز می باشد.

درحال حاضر برندهای مختلفی پروتز سینه در کرج تولید می کنند، که برند انتخابی شما در تعیین قیمت و هزینه جراحی پروتز سینه در کرج نقش زیادی دارد.

پس از برند، حجم و نوع پروتز در کرج تعیین کننده اصلی قیمت و هزینه پروتز سینه در کرج می باشد.

بنابراین پیش از هر اقدامی باید با پزشک متخصص خود مشورت داشته باشید تا بتوانید برند و حجم درست را انتخاب کنید و ازین طریق برآورد درستی از  هزینه های مربوط به جراحی پروتز سینه در کرج داشته باشید.

بهترین جراح پروتز سینه در کرج

یکی از اساسی ترین مواردی که قبل از جراحی پروتز سینه در کرج باید به خاطر داشته باشید انتخاب پزشک حاذق و با مهارت است.

دکتر رسول خوشنواز به عنوان یک جراح جنرال، زیبایی و لاپاراسکوپ بی شک بهترین جراح پروتز سینه در کرج می باشند، که به  واسطه تجربه موفق به جلب رضایت زیباجویان خود شده اند.

دکتر خوشنواز بهترین جراح پروتز سینه در کرج که عضو انجمن جراحان sls آمریکا نیز می باشد، با کادر مجرب و متخصص خود و به کمک به روزترین ابزارها و دستگاه ها آماده ی ارائه مشاوره به شما زیبا جویان عزیز می باشد.

برای دریافت نوبت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در ارتباط باشید. 

سوالات متداول

بسته برند پروتزهای سینه حداقل 15 سال دوام دارند.

خانم ها در دوران شیردهی باید 12 هفته پس از قطع شیردهی به پزشک مراجعه کنند تا سایز واقعی سینه ها مشخص شود.

برای کاشت و جایگذاری این نوع پروتزها، پزشک ناچار است برش های بیشتری روس پوست ایجاد کند. هزینه این ایمپلنت ها بیشتر است وباید برای چکاپ به پزشک خود مراجعه کنند.

تا به حال مطالعات اثبات شده ای در زمینه ارتباط بین سرطان پستان و جراحی پروتز سینه یوجود نداشته است، بنابراین نمی توان ابتلا به سرطان را از عوارض پروتز سینه دانست.

امکان افزایش یا کاهش حس در افراد پس از جراحی سینه وجود دارد، اما بطور کلی این تغییرات در تمامی روش ها شامل نیم درصد است و اغلب این تغییرات در روشی که هاله ی سینه برش می خورد مشاهده می شود.

در عمل پروتز سینه به مجاری  شیردهی دستی زده نمی شود بنابراین مشکلی در شیردهی برای بانوان وجود ندارد.

هماهنگی جهت مشاوره