کرج . چهار راه طالقانی . به سمت میدان شهدا . سمت راست . برج رازی . طبقه 8 . واحد 83
02632216402 - 09101939003

لیپوساکشن غبغب در کرج

از جمله متداول ترین انواع جراحی های زیبایی، که به منظور از بین بردن چربی های اضافه در ناحیه گردن انجام می شود، لیپوساکشن غبغب در کرج است.

لیپوساکشن غبغب و گردن در کرج، یکی از راه های کانتورینگ در ناحیه چانه و گردن به حساب می آید. لیپوساکشن شامل تخریب سلول های چربی ناحیه غبغب و استخراج آن ها به صورت موضعی می باشد. این کار موجب برجسته شدن چانه و زاویه سازی مناسب برای صورت می شود.

لیپوساکشن غبغب در کرج، کمک می کند تا علاوه بر کم کردن چربی های اضافی، چین و چروک موجود در این ناحیه نیز حذف شود. در نتیجه ساکشن غبغب در کرج، ظاهر افراد نیز جوان تر به نظر می رسد.

 

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج چیست؟

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج، بسیار کوتاه و سریع انجام می شود و خطرات کمی دارد؛ با این حال تغییرات ناشی از این روش بسیار چشمگیر است.

غبغب در اکثر مواقع ارثی است، و با افزایش سن بیشتر دیده می شود. عموما با تغییر سبک زندگی، ورزش و رعایت رژیم غذایی چربی ناحیه غبغب را نمی توان از بین برد، به همین سبب از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج استفاده می شود.

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج تنها مختص به خانم ها نمی باشد و بسیاری از آقایان نیز کاندید این روش جراحی برای از بین بردن غبغب خود می باشند.

از دلایل دیگر ایجاد غبغب اضافه وزن می باشد، چاقی به پوست آسیب رسانده و موجب از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

افزایش سن در ابتدا بر روی صورت و گردن تغییرات ایجاد می کند و موجب شل شدگی، افتادگی و چین و چروک پوست می شود.

بسیاری از افراد فکر می کنند، که لیپوساکشن غبغب در کرج، فرآیندی سخت و پیچیده است، اما حقیقت این است که لیپوساکشن غبغب در کرج چشمگیر ترین و سازگارترین نوع لیپوساکشن در کرج است.

دلایل ایجاد غبغب

 

از جمله دلایل ایجاد غبغب در افراد پس از ارثی بودن و مواردی که پیشتر ذکر کردیم،  می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سیگار کشیدن
  • کمبود خواب
  • افزایش سن
  • زندگی بی تحرک
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج چگونه انجام می شود؟

در جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج، بعد از بیهوش کردن بیمار با داروی آرامبخش، جراح چند برش 1 سانتی کوچک در ناحیه تجمع چربی ایجاد می کند. این برش ها آنقدر کوچک هستند که پس از عمل اصلا قابل مشاهده نیستند.

کانولا، که یک لوله باریک و نازک متصل به دستگاه مکش است، توسط جراح این  از این ناحیه وارد غبغب می شود.

اگر میزان چربی زیاد باشد، جراح در کرج قبل از مکش یک ماده تجزیه کننده چربی به نام تومسین یا لیدوکائین وارد می کند تا به این ترتیب چربی ها تجزیه شوند، و سپس به کمک دستگاه چربی را می کشد. 

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج مناسب چه افرادی است؟

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج، مانند هر پروسیجر زیبایی دیگری برای برخی مناسب است و برای برخی دیگر از افراد بهتر است انجام نشود. اما به طور کلی اگر ویژگی های زیر را دارید می توانید با مشاوره درست و دقیق جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج را انجام دهید:

  • چربی باید سطحی باشد، لیپوساکشن غبغب در کرج نمی تواند چربی های عمیق را از بین ببرد؛ برای از بین بردن لایه های عمیق تر چربی نیاز به اقدامات بیشتری است.
  • اگر پوست سالمی دارید و خاصیت الاستیکی آن ازبین نرفته می توانید لیپوساکشن غبغب در کرج را انجام دهید. از سن 20سالگی تا اواخر دهه 30 سالگی خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود و برای این عمل چندان  مناسب نخواهد بود.
  • افراد مسن نیز می توانند از لیپوساکشن استفاده کنند، اما ممکن است پزشک برای این افراد جراحی لیفت را نیز در کنار لیپوساکشن غبغب در کرج پیشنهاد بدهد.
  • اگر با وجود وزن مناسب چربی اضافی در غبغب دارید، لیپوساکشن غبغب گزینه خوبی برای شما است.

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج مناسب چه افرادی نیست؟

گروهی از افراد بهتر است به دنبال راه دیگری برای از بین بردن غبغب خود باشند، اغلب پزشک متخصص به این دسته از افراد روش های دیگری را در کنار لیپوساکشن غبغب در کرج پیشنهاد می کند.

اگر هر یک از ویژگی های زیر را دارید لیپوساکشن غبغب در کرج برای شما مناسب نیست:

  • عمیق بودن چربی ناحیه مورد نظر
  • افزایش سن
  • افتادگی شدید ناحیه گردن

مزایای لیپوساکشن غبغب در کرج

از جمله مهم ترین مزایای لیپوساکشن غبغب در کرج می توانیم به داشتن ظاهری زیباتر و شاداب تر اشاره کنیم، اما خالی از لطف نیست که بدانیم جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج مزایای دیگری مانند موارد ذیل نیز دارد:

  • از بین رفتن کامل چربی های ناحیه غبغب
  • جوان تر دیده شدن چهره
  • سفت شدن پوست گردن
  • برش های بسیار کوچک
  • مشخص شدن خط فک
  • عوارض و خسارات کم
  • درمان یک جلسه ای
  • دوره نقاهت کوتاه
  • بدون بی هوش
  • بدون درد

لیپوساکشن غبغب در کرج برای مردان و زنان موجب می شود تا چربی های موضعی ناشی از اضافه وزن یا منشاء های ژنتیکی حذف شود. جراح زیبایی ماهر در کرج، می تواند پس از برداشت چربی این ناحیه از آن در سایر نواحی خاص استفاده کند، مانند: گونه ها، حلقه های تیره دور چشم، چین و چروک های صورت.

ازین چربی های استخراج شده از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج، می توان برای بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست و به دست آوردن یک اثر لیفتینگ طبیعی اسید هیالورونیک را تزریق کرد.

 

در صورت بروز عوارض ناشی از لیپوساکشن غبغب  در کرج باید چه کار کنیم؟

درصورت بروز عوارض ناشی از لیپوساکشن غبغب در کرج، باید هرچه سریع تر به پزشک خود اطلاع دهید.

فراموش نکنید که جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج باید توسط جراح ماهر در کرج انجام شود، تا به این ترتیب عوارض ناشی از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج به حداقل خود برسد.

به همین منظور، استفاده از مشاوره پزشکی، و درک کامل عوارض احتمالی قبل از انجام لیپوساکشن غبغب در کرج ضروری است.

نکات قبل از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج

پیش از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج، باید یک جلسه مشاوره با دکتر رسول خوشنواز متخصص جراحی جنرال و پلاستیک داشته باشید.

در طی جلسه مشاوره، در مورد سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود اطلاعات کاملی به جراح خود داده و اجازه دهید تا پزشک نتایج منطقی ناشی از لیپوساکشن غبغب در کرج را به شما نشان دهد تا انتظارات معقول و منطقی ازین پروسیجر زیبایی داشته باشید.

پزشک در طی جلسه مشاوره، پوست شما را بررسی کرده تا بعد از عمل مشکلی به وجود نیاید.

همچنین در طی این جلسه در مورد عوارض ناشی از لیپوساکشن غبغب و مدت زمان نقاهت شما اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.

مراقبت های بعد از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج

پس از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج نیز باید حواستان به برخی موارد باشد و مراقبت ها را به طرز صحیح انجام دهید تا نتیجه لیپوساکشن غبغب در کرج برایتان مطلوب باشد.

مراقبت های بعد از جراحی لیپوساکشن غبغب شامل موارد زیر است:

  • گن غبغب:

گن غبغب، در حقیقت یک نگهدارنده است که روی سر بسته می شود و چانه را محکم نگه می دارد. گن غبغب، ورم چانه را به حداقل رسانده و موجب هماهنگی بین پوست چانه و گردن می شود. بعد از جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج، به دلیل خارج شدن  چربی های اضافه این ناحیه احتمال شل شدن پوست این ناحیه بالا می رود، به همین دلیل استفاده از گن غبغب و سربندها از این افتادگی جلوگیری می کند.

  • قرارگیری صحیح گردن:

برای جلوگیری از افتادگی پوست چانه و اثرات جاذبه زمین، بیمار پس از لیپوساکشن غبغب در کرج باید سر خود را بالا نگهدارد. انجام این کار در روزهای اول ضروری است و بعد از آن به مدت 1 الی 2 هفته بیمار همچنان باید سر خود را بالا بگیرد.

  • مصرف داروهای تجویز شده:

در پی لیپوساکشن غبغب در کرج، غبغب دچار تورم، درد و کبودی می شود. به همین دلیل است که باید از داروهای مسکن استفاده شود. پزشک با توجه به وضعیت پوست و عمل شما برایتان آنتی بیوتیک تجویز می کند، که باید از آن در محل بخیه استفاده کنید تا از بروز هر گونه عفونت احتمالی جلوگیری کنید.

  • استراحت مطلق:

حداقل تا 24 ساعت بعد از عمل باید استراحت مطلق داسته باشید و هنگام خواب سر خود را بالا بگیرید تا به غبغبتان فشار وارد نشود. برای بهبود زخم ها نیز باید 2 هفته فعالیت سنگین و ورزش نداسته باشید تا روند بهبودی شما سرعت پیدا کند.

ماندگاری جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج، در دسته عمل های جراحی زیبایی نسبتا غیر تهاجمی است که ماندگاری دائمی دارد.

باید بدانید که ثابت ماندن غبغب در وضعیت فعلی نیازمند سبک زندگی سالم و رژیم غذایی درست است.

برای افزایش ماندگاری لیپوساکشن غبغب در کرج، باید وزنتان را ثابت نگهدارید؛ چرا که اضافه وزن موجب ایجاد مجدد غبغب می شود.

نمونه جراحی های ساکشن غبغب در کرج دکتر خوشنواز

هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج

هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی 2 مورد از آن ها می پردازیم:

  • موقعیت جغرافیایی:

اگر جراحی لیپوساکشن غبغب در بیمارستان یا مرکز جراحی انجام شود به طبع هزینه ی این جراحی بیشتر می باشد، چراکه هزینه های مربوط به بیمارستان و مرکز جراحی نیز به آن اضافه می شود. اما راه حل منطقی این است که این جراحی را در مطب توسط یک کادر حرفه ای برایتان انجام دهند.

  • هزینه آزمایش لیپوساکشن غبغب در کرج:

قبل از جراحی، پزشک برای بررسی بهتر و تصمیم گیری درست تر تعدادی آزمایش برای شما می نویسد و هزینه های مربوط به عکس برداری نیز باید پرداخت کنید.

بهترین جراح لیپوساکشن غبغب در کرج

قطعا پیدا کردن جراح زیبایی ماهر در کرج، که توانایی انجام جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج را داشته باشد می تواند یک پروسه زمان بر باشد.

دکتر رسول خوشنواز، متخصص جراحی عمومی، زیبایی و لاپاراسکوپ به عنوان یکی از حاذق تربین جراحان شهر کرج فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است.

دکتر رسول خوشنواز جراح لیپوساکشن غبغب در کرج، عضو انجمن sls آمزیکا هستند که تاکنون توانسته اند خدمات قابل ملاحضه ای به بیمارانشان ارائه دهند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره با شماره های مطب تماس بگیرید.

جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج از جمله پروسیجرهای زیبایی به حساب می آید، بنابراین بیمه هیچگونه مسئولیتی در قبال هزینه های مربوط به آن نخواهد داشت.

بطور معمول پس از یک هفته بهبودی حاصل می شودو شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

خیر، جراحی لیپوساکشن غبغب در کرج معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می شود و فرد در طی عمل دردی را حس نخواهد کرد. پس از عمل نیز به کمک قرص های مسکن درد بیمار کنترل می شود.

هماهنگی جهت مشاوره