کرج . چهار راه طالقانی . به سمت میدان شهدا . سمت راست . برج رازی . طبقه 8 . واحد 83
02632216402 - 09101939003

خدمات کلینیک دکتر خوشنواز

داشتن اعتماد بنفس برای حضور در جامعه بسیار اهمیت دارد. مسئله ای که بر اعتماد بنفس همه ما تاثیرگذار است، زیبایی اندام و صورت مان است. در صورتی که به علت های مختلفی زیبایی و تناسب اندام خود را از دست بدهیم روز به روز اعتماد بنفس مان نیز کاهش می یابد. در این شرایط است که کلینیک دکتر رسول خوشنواز به ما کمک می کند تا زیبایی صورت و اندام خود را دوباره به دست آوریم و با حس و حالی عالی، به فعالیت های اجتماعی خود ادامه بدهیم.

اسلیو معده باریاتریک (کوچک سازی معده با لاپاروسکوپی)

در افرادی که چاقی مفرط دارند و با ورزش، رژیم غذایی و … امکان لاغر شدن آن ها وجود ندارد از روش های دیگری مانند اسلیو معده باریاتریک کمک گرفته می شود. در کلینیک دکتر خوشنواز این عمل برای کوچک سازی معده انجام می شود که به روش لاپاروسکوپی صورت می گیرد. در این روش بدون آن که شکم بیمار باز شود تنها چند برش کوچک داده شده و ابزارهای مخصوص جراحی وارد شکم فرد می شوند در نتیجه درد و خونریزی کمتری نسبت به سایر روش ها دارد.

در عمل اسلیو معده باریاتریک قسمتی از معده برداشته می شود و در اصطلاح، معده کوچک می شود و به شکل لوله باریکی در می آید. با برداشته شدن قسمت اشتها زای معده، اشتهای فرد نیز کاهش می یابد در نتیجه بعد از عمل، فرد با خوردن حجم کمتری از غذا احساس سیری خواهد کرد. بعد از مدتی فرد با دریافت میزان کمتری کالری، مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست می دهد و لاغر می شود.

رفع چاقی و چربی شکم و اندام در یک جلسه ( لیپولیز – لیپوماتیک – ابدومینوپلاستی)

چاقی زیاد به خصوص در نواحی شکم و پهلوها احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت و … را افزایش می دهد. علاوه بر این بیماری ها، فرد به دلیل شکم بزرگ و آویزان و چاقی در اندام خود، احساس نارضایتی داشته و اعتماد بنفس خود را از دست می دهد. خبر خوب این است که با روش ها و تکنیک های جدید در کلینیک دکتر خوشنواز می توانید به جنگ چاقی و چربی شکم و اندام تان بروید.

روش های حذف چربی از بدن که در کلینیک دکتر خوشنواز انجام می شود شامل این موارد می شود: لیپولیز، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی. شما با مراجعه به این کلینیک ابتدا مورد معاینه قرار می گیرید تا وضعیت جسمانی شما از هر نظر بررسی شود. سپس پزشک بهترین نوع و روش حذف چربی از بدن شما را انتخاب می کند تا به این وسیله بهترین نتیجه را کسب نمایید.

جراحی های سینه ( پروتز – لیفت یا ماستوپکسی – ماموپلاستی – کانسر برست)

سینه یکی از اندام های مهم در زیبایی بانوان به حساب می آید. برخی از بانوان از کوچک بودن سینه های خود ناراضی هستند. برخی از آن ها به خاطر بیش از حد بزرگ بودن سینه ها دچار درد گردن و … می شوند و یا آن که به علت افزایش سن، بارداری و شیردهی و … بافت سینه هایشان شل شده اند و می خواهند وضعیت خود را بهبود ببخشند. در بعضی اوقات نیز سرطان سینه یا کانسر برست موجب از بین رفتن برخی از بافت سینه و یا کل سینه خواهد شد. همه این شرایط باعث ناراحتی و عدم اعتماد بنفس در فرد خواهد شد.

کلینیک دکتر خوشنواز با ارائه تمامی خدمات در زمینه جراحی سینه به همه این عزیزان کمک می کند تا شرایط بهتری را در زندگی تجربه کنند و با رضایت خاطر از اندامی که دارند، در جامعه به فعالیت بپردازند. از جمله خدمات در زمینه جراحی سینه در این کلینیک شامل این موارد می شود: پروتز، لیفت یا ماستوپکسی، ماموپلاستی و کانسر برست. با توجه به نیاز و شرایطی که هر بیمار دارد، پزشک بهترین راه حل را در پیش می گیرد.

ژنیکوماستی (درمان بزرگی سینه آقایان)

برخی از آقایان با مشکل بزرگی سینه رو به رو هستند و از این مسئله رنج می برند. بزرگ شدن هر دو سینه یا یکی از آن ها در مردان به خاطر اختلال در سیستم غدد درون ریز و زیاد شدن نسبت استروژن به تستسترون می باشد. همچنین این عارضه به علت های دیگر از جمله مصرف برخی از داروها، برخی از بیماری ها، افزایش سن، چاقی و … نیز پدید می آید. امروزه افرادی که خواهان به دست آوردن دوباره زیبایی اندام خود هستند می توانند با روش هایی این عارضه را از بین ببرند.

در کلینیک دکتر خوشنواز با کمک روش ها و تکنیک هایی ژنیکوماستی یا بزرگی سینه آقایان درمان می شود و چربی های اضافی این قسمت، از بدن خارج می شوند. در این صورت اندامی متناسب و ایده آل برای فرد ایجاد خواهد شد. بعد از عمل نیز فرد باید به تمامی توصیه های پزشک به درستی توجه کند تا دوباره به این عارضه دچار نشود.

رینوپلاستی

زمانی که صحبت از زیبایی صورت می شود، پای ثابت آن زیبایی بینی است. به احتمال زیاد افرادی زیادی را در اطراف خود می شناسید که بینی خود را جراحی کرده اند. به عمل جراحی بینی رینوپلاستی می گویند. رینوپلاستی علاوه بر جنبه های زیبایی، برای بهبود عملکرد آن نیز انجام می شود زیرا برخی از افراد به علت شکستگی در استخوان بینی و گرفتگی بینی به سختی نفس می کشند و دچار مشکلات دیگری می شوند. در این صورت با انجام عمل جراحی رینوپلاستی در کلینیک دکتر خوشنواز می توانند دوباره سلامتی خود را به دست آورند.

در عمل رینوپلاستی موارد زیر مورد توجه قرار می گیرد: برداشتن استخوان از روی پل بینی، باریک کردن تیغه بینی و یا پهن کردن آن، اصلاح نوک بینی، کوتاه کردن و یا بلند کردن بینی، بهبود کیفیت تنفس فرد و …

با انجام این عمل جراحی فرد از ظاهر بینی خود رضایت بیشتری به دست می آورد و دیگر در هنگام تنفس نیز با مشکلی رو به رو نخواهد شد.

بلفاروپلاستی (برداشت پف پلک) در یک جلسه

برخی از افراد پلک هایی پف کرده و آویزان دارند به صورتی که چشم هایشان را خسته و خوابالود نشان می دهد. مشکل این افراد را می توان با عمل بلفاروپلاستی یا برداشت پف پلک، برطرف کرد. در این عمل جراحی زیبایی، پوست و چربی اضافی، چین و چروک ها و … از پلک برداشته می شوند و ظاهری زیبا و شاداب و جوان تر برای فرد ایجاد می شود.

در کلینیک دکتر خوشنواز بلفاروپلاستی در یک جلسه انجام می شود. سرعت بهبودی در این عمل جراحی زیاد است و تا حدود یک هفته بعد از آن، تورم و کبودی ها نیز از بین خواهند رفت. سپس با مصرف برخی از داروها و پمادها تحت نظر پزشک، جای زخم و بخیه ها نیز به مرور از بین خواهد رفت.

جوانسازی دائمی صورت با عمل لیفت face lift

با افزایش سن و در اثر عوامل مختلفی، پوست صورت دچار چین و چروک های زیادی می شود و حالت آویزان پیدا می کند. در این صورت پوست حالت ارتجاعی و سفت بودن خود را از دست می دهد و سن فرد را زیاد نشان می دهد. در نتیجه افرادی که دچار این مسئله شده اند به دنبال راه حل هایی برای جوانسازی پوست صورت شان هستند.

 

یکی از روش ها برای جوانسازی دائمی صورت عمل لیفت صورت یا face lift نام دارد که در کلینیک دکتر خوشنواز به شما عزیزان ارائه می شود. در این روش که خود دارای تکنیک های مختلفی است، به کمک ابزار گوناگون پوست صورت کشیده می شود در نتیجه چین و چروک ها از بین می روند و حالتی زیبا، شاداب و جوان به پوست می دهد

جوانسازی پوست، رفع چین و چروک با ترانسفر چربی صورت

به مرور زمان و در اثر برخی از بیماری ها، پوست صورت چروک می شود و یکی از علت های آن می تواند لاغر شدن و کاهش چربی صورت باشد. صورتی که پر و نسبتا چاق باشد جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. امروزه با روش هایی می توان به جوانسازی پوست کمک کرد.

 

یکی از روش های جوانسازی پوست که در کلینیک دکتر خوشنواز انجام می شود تزریق چربی به پوست صورت می باشد. در این روش با گرفتن چربی و ترانسفر آن به صورت، چین و چروک ها از بین می رود و حالتی گرد و پر به صورت می دهد در نتیجه فرد جوان تر و شاداب تر به نظر خواهد رسید. این روش زیبایی کم تهاجم و کم خطر است و نتایج آن در مدت زمان طولانی تری نسبت به تزریق های دیگر، باقی می ماند.

بهترین برندهای مورد تایید وزارت بهداشت

برای زیبا سازی و جوانسازی پوست و زاویه سازی تمام نقاط صورت در کلینیک دکتر خوشنواز از روش ها و تکنیک های متعددی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به تزریق ژل، بوتاکس، فیلر و … از بهترین برندهای مورد تایید وزارت بهداشت اشاره کرد. با توجه به نوع پوست، میزان چین چروک ها، شرایط فرد و … پزشک یکی از این روش ها را انتخاب می کند و جهت جوانسازی پوست او و یا زاویه سازی فک و تمام نقاط صورت به کار می گیرد.

با کمک بوتاکس، عضلات ناحیه مورد نظر فلج می شود و از حرکت آن جلوگیری می شود. در این صورت چروک ها کاسته شده و یا از بین می روند. فیلر و ژل کاربرد های مختلفی در زیبا سازی صورت دارند مثلا با کمک آن ها می توان بافت های صورت را پر کرد و چین و چروک ها را از بین برد و یا آن که به لب ها حجم داد و ظاهری جوان و شاداب به صورت هدیه داد. در مواردی هم که فک و چانه حالت زیبایی ندارند، با کمک روش های مختلف مثلا تزریق ژل زاویه سازی انجام می شود. همه این موارد زیبا در کلینیک دکتر خوشنواز برای شما اتفاق خواهد افتاد.

رفع لک های پوستی با میکرودرم آبریژن

داشتن پوستی صاف، درخشان و شفاف آرزو هر فردی است اما علل مختلفی مانند نور خورشید، آلودگی هوا، افزایش سن، بارداری و … این زیبایی را از ما دور می کند. به همین دلیل است که با بروز اولین لک های پوستی، به دنبال راه حل هایی برای رفع آن ها هستیم. یکی از این راه حل ها، میکرودرم آبریژن نام دارد.

در کلینیک دکتر خوشنواز با کمک میکرودرم آبریژن، با روشی غیر تهاجمی و غیر شیمیایی، لایه برداری پوست انجام می شود و سلول های مرده از بین می روند و سلول های جدید روی کار می آیند. در این صورت سلول های آسیب دیده از بین می روند و با ترمیم سلول ها، جوانسازی پوست اتفاق می افتد در نتیجه هم لایه برداری صورت اتفاق می افتد و هم آن که بافت ها و سلول های آسیب دیده ترمیم خواهند شد.

اتوی پوست و صاف سازی پوست با به روز ترین دستگاه ها

اگر دوست دارید پوستی صاف و درخشان داشته باشید ولی از روش های معمول برای این کار رضایت ندارید، می توانید به سراغ یک روش دیگر به نام اتوی پوست بروید. صاف سازی پوست یا اتوی پوست در کلینیک دکتر خوشنواز با کمک بروز ترین دستگاه ها انجام می شود در نتیجه می توانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

 

در این روش با کمک دستگاه های جدید و مخصوص، بدون آن که به بافت پوست آسیبی وارد شود آلودگی ها و چربی های اضافی از سطح پوست جدا می شود. این دستگاه ها با امواجی که فرکانس پایینی دارد به سطح زیرین پوست نفوذ کرده و تاثیرات زیادی را بر زیبایی آن می گذارد و جایگزین مناسب و عالی برای سایر روش های صاف سازی پوست به شمار می رود.

هماهنگی جهت مشاوره