کرج . چهار راه طالقانی . به سمت میدان شهدا . سمت راست . برج رازی . طبقه 8 . واحد 83
02632216402 - 09101939003

همه چیز درباره لیپوماتیک بازو

همه چیز درباره لیپوماتیک بازو

تجمع چربی در قسمت های مختلف بدن باعث می شود فرد نسبت به بدن خود حس ناخوشایندی داشته باشد. در این شرایط به سراغ روش های مختلفی مانند لیپوماتیک می رود. اگر شما نیز می خواهید همه چیز درباره لیپوماتیک بازو را بدانید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطالب با دکتر خوشنواز همراه شوید تا به پاسخ مهم ترین سوالات خود دست پیدا کنید.

علت انجام لیپوماتیک


عمل لیپوماتیک برای بازو به علل مختلفی برای افراد انجام می شود. به عنوان مثال بسیاری از افراد به خاطر افزایش یا کاهش وزن زیاد، انجام ورزش های غیر اصولی، افتادگی پوست و … حجم زیادی از چربی را در قسمت بازوی خود دارند که ظاهر نازیبایی را به دستانشان داده است. در این شرایط دکتر خوشنواز با در نظر گرفتن سایر شرایط، لیپوماتیک بازو را انجام داده و زیبایی اندام، کاهش سایز بازو، سفت شدن بافت بازو و … را دوباره به فرد بر می گرداند.

مراحل جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک به منظور کاهش چربی زیاد زیر پوستی و برای شکل دهی بهتر به قسمت هایی از بدن از جمله شکم، پهلو، بازو، ران و … انجام می شود. نحوه انجام این روش جراحی بر اساس شرایط بیمار است. دکتر خوشنواز با بررسی شرایط فرد و با در نظر گرفتن تمامی شرایط بهترین و مناسب ترین روش جراحی لیپوماتیک را انتخاب می کند.


در این جراحی، 2 یا 3 سوراخ کوچک در قسمت بازو ایجاد می شود و وسیله باریکی مانند آندوسکوپ به نام کانولا وارد بافت چربی زیر پوست می شود. با انجام حرکاتی و با کمک امواج سونوگرافی، بافت چربی از حال جامد به مایع تبدیل می شود. سپس چربی های آب شده به کمک این دستگاه از بازوها خارج می شوند. با کمک این روش طی 3 تا 4 ساعت می توان حجم زیادی از چربی را از بدن فرد خارج کرد.

لیپوماتیک بازو برای چه کسانی مناسب است؟


در شرایط کلی و عمومی همه افراد بالای 18 سال می توانند لیپوماتیک بازو را انجام دهند. در صورتی که بیماری خاصی ندارید و برای از بین بردن چربی های بدن خود روش های مختلفی مانند ورزش، رژیم غذایی و … را امتحان کرده و نتیجه ای نگرفته اید می توانید زیر نظر دکتر رسول خوشنواز روش لیپوماتیک بازو را امتحان کنید و از نتیجه ای که به دست می آورید لذت ببرید.

اقدامات قبل از لیپوماتیک بازو

قبل از انجام هر عمل جراحی باید یک سری نکات را رعایت کرده و اقداماتی را انجام دهید. اقدامات قبل از لیپوماتیک بازو شامل موارد زیر می شود:

• چند روز قبل از عمل از دخانیات استفاده نکنید.


• حدود 1 تا 2 هفته قبل از عمل، داروهایی مانند آسپرین و داروهای التهابی را تحت نظر پزشک متخصص قطع کنید.


• در صورت داشتن بیماری های خاص مانند دیابت و … پزشک جراح را مطلع نمایید.


• چند روز قبل از جراحی، از مصرف کافئین خودداری کنید.


• روز قبل از جراحی غذاهای سبک میل نمایید.


• روز عمل لباس های راحت و گشاد بپوشید و از کفش های راحت مانند صندل استفاده نمایید.

• قبل از هر اقدامی یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص داشته باشید تا شما را بطور کامل در جریان روند این جراحی و انتظاراتی که باید داشته باشید آگاه کند. برای دریفت نوبت مشاوره جراحی لیپوماتیک بازو، کافیست با شماره های مطب  دکتر رسول خونشواز که بی شک یکی از بهترین جراحان لیپوماتیک بازو در کرج هستند تماس بگیرید. 

مزایا و معایب لیپوماتیک بازو


هر عمل جراحی یک سری مزایا و یک سری معایب دارد که می تواند در افراد، شرایط مختلفی را به وجود آورد. در ادامه مزایا و معایب عمل لیپوماتیک بازو را ذکر می کنیم.

مزایای لیپوماتیک بازو


• همانطور که گفتیم عمل لیپوماتیک بازو با ایجاد چند سوراخ کوچک در این ناحیه انجام می شود در نتیجه زخم و اسکار زیادی در بازوها ایجاد نمی کند.
• زمان انجام این عمل نسبت به سایر عمل ها بسیار کوتاه می باشد.
• این روش نسبت به سایر عمل ها، عوارض جانبی کمتری دارد و خطر ایجاد آمبولی و لخته شدن خون را به همراه ندارد.

عوارض لیپوماتیک بازو


• کبودی
• عفونت
• خونریزی
• خارش و سوزش در محل جراحی
• نامتقارن بودن اندازه بازوها
• امکان نیاز به جراحی مجدد

با در نظر گرفتن تمامی شرایط، باز هم عمل لیپوماتیک روش کم خطر تری نسبت به سایر روش های جراحی برای پیکر تراشی به حساب می آید به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل به انجام آن را دارند.

 

هزینه لیپوماتیک بازو


هزینه لیپوماتیک بازو مانند سایر روش های جراحی به عوامل مختلفی مانند شرایط فرد، نوع عمل، تکنیک جراحی، حجم چربی، تخصص پزشک و … دارد به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی برای آن برای تمامی بیماران در نظر گرفت. در صورتی که شما تمایل به انجام لیپوماتیک بازو دارید بهتر است با کلینیک ما تماس بگیرید و راهنمایی های بیشتر در این زمینه را از همکاران ما دریافت نمایید.

لیپوماتیک بازو در کرج

انجام لیپوماتیک بازو در کرج تحت نظر بهترین و با تجربه ترین پزشک جراح یعنی دکتر رسول خوشنواز انجام می شود. دکتر خوشنواز با در نظر گرفتن تمامی شرایط شما، بررسی حجم چربی ها در بازوها، بررسی وضعیت جسمانی شما و سایر عوامل و فاکتور های مهم به انجام عمل لیپوماتیک بازو اقدام می کند.

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله دادیم اکنون باید بدانید که انتخاب یک جراح ماهر تا چه اندازه در رسیدن به اندامی ایده آل و متقارن اهمیت دارد. به همین دلیل قبل از هر کاری باید به سراغ بهترین جراح پیکر تراشی در کرج یعنی دکتر خوشنواز بروید. سپس بعد از انجام معاینه های لازم، به تمامی توصیه هایی که دکتر خوشنواز به شما می کند توجه کنید و سایر روند عمل جراحی را طی کنید. در صورتی که تمامی توصیه ها و مراقبت ها را عمل کنید می توانید به نتیجه ای که مد نظر دارید دست پیدا کنید.

هماهنگی جهت مشاوره