کرج . چهار راه طالقانی . به سمت میدان شهدا . سمت راست . برج رازی . طبقه 8 . واحد 83
02632216402 - 09101939003

لیپوماتیک پشت کمر؛ راهکار داشتن کمری باریک

لیپوماتیک پشت کمر؛ راهکار داشتن کمری باریک

برای داشتن اندامی زیبا و ایده آل از روش ها و تکنیک های مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال برای داشتن کمری باریک دکتر خوشنواز برای شما لیپوماتیک پشت کمر را انجام می دهد تا بتوانید خیلی راحت از اندام ایده آل خود لذت ببرید. اگر می خواهید بیشتر درباره این روش جراحی زیبایی بدانید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه شوید.

لیپوماتیک پشت کمر چیست؟

داشتن کمری باریک بدون چربی های شل و اضافی که در زمان راه رفتن و لباس پوشیدن کاملا مشاهده می شوند آرزوی خیلی از افراد است. اما امروزه با وجود تکنیک های جراحی زیبایی جدید می توانیم شما را به آرزوی خود برسانیم. دکتر رسول خوشنواز با انجام جراحی لیپوماتیک پشت کمر تمامی چربی های اضافی انباشته شده در آن قسمت ها را از بدن شما خارج می کند تا شما بتوانید به راحتی هر لباسی که دوست دارید را بپوشید بدون آن که نگران آویزان شدن پهلو ها بر روی شلوار و .. شوید. این روش جراحی زیبایی در داشتن کمری باریک و خوش فرم به شما کمک می کند.

مهم ترین مزایای لیپوماتیک پشت کمر چیست؟


این روش جراحی دارای مزایای زیادی است که در ادامه مهم ترین آن ها را نام می بریم.

• افزایش تناسب اندام با کاهش سایز کمر که یکی از آرزوهای مهم برای بسیاری از افراد است.
• چربی های اضافی در پشت کمر حذف می شوند.
• فرم کلی بدن بسیار زیبا تر می شود.
• افتادگی و لایه لایه شدن چربی ها در پشت کمر از بین می رود.
• لیپوماتیک کمر در مدت زمان کمی انجام می شود.
• دوره نقاهت و روند بهبودی این جراحی محدود است و فرد می تواند خیلی سریع به زندگی روزمره خود برگردد.

 

 

روش جراحی لیپوماتیک پشت کمر چگونه است؟

برخی از افراد با انجام ورزش های مختلف و گرفتن رژیم های متعدد نتوانسته اند از وزن خود کم کنند و چربی های پشت کمرشان هنوز سر جای خود هستند. دکتر خوشنواز با انجام معاینات مختلف برای این افراد انجام لیپوماتیک پشت کمر را توصیه می کند. این روش جراحی زیبایی فرد را از شر چربی های مقاوم رها می کند و اندامی زیبا و ایده آل را برایش به دنبال دارد.

این روش جراحی زیبایی در یک جلسه انجام می شود. دکتر خوشنواز با ایجاد چند شکاف کوچک در پهلوها و در قسمت های مشخص شده لوله کانولا را وارد بدن فرد می کند. این لوله با ایجاد ارتعاشاتی به چربی ها ضربه زده و باعث شکسته شدن بافت های آن ها می شود. بعد از جدا شدن آن ها از جداره چربی ها به کمک مکش از قسمت های مختلف پشت بیمار، بیرون کشیده می شوند. در انتهای کار، محل برش ها به کمک چند بخیه بسته می شود. محل زخم ها بسیار کوچک است و بعد از گذشت مدت زمانی از بین می روند و اثری از آن بر روی پوست فرد باقی نمی ماند.

بهترین سن برای انجام لیپوماتیک پشت کمر چقدر است؟


افرادی که در محدوده سنی 18 تا 60 سال با توده بدنی مناسب هستند برای انجام این جراحی زیبایی کاندیدای مناسبی هستند. در صورتی که سن بیمار کمتر از این عدد باشد ممکن است روند رشد فعال در بدن او را مجبور به انجام دوباره این جراحی نماید. همچنین با بالا رفتن سن و از بین رفتن حالت کشسانی پوست، بعد از این جراحی احتمال افتادگی پوست زیاد خواهد بود. پس در کنار سلامت عمومی بدن، توجه به سن و داشتن حالت کشسانی و الاستیکی پوست نکات بسیار مهمی هستند.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک پشت کمر کدام است؟


بعد از آن که لیپوماتیک پشت کمر را انجام دادید باید به یک سری مراقبت های مهم توجه داشته باشید تا بتوانید روند بهبودی خود را سریع تر سپری نمایید. برخی از مهم ترین این نکات عبارتند از:

• عدم مصرف برخی از داروها مانند آسپرین دو هفته قبل از جراحی و مدتی بعد از آن
• عدم مصرف خودسرانه دارو بدون مشورت پزشک
• مصرف داروهای تجویز شده به صورت مرتب
• انجام فعالیت های سبک تحت نظر پزشک

برای آن که بدانید آیا زمان مناسب برای انجام ورزش، فعالیت های روزانه و … فرا رسیده است یا خیر بهترین کار مشورت با پزشک جراح است. دکتر خوشنواز با بررسی وضعیت جسمانی شما به صورت دقیق، به شما خواهد گفت آیا زمان مناسب برای انجام فعالیت های سنگین مانند ورزش و … رسیده است یا خیر.


هزینه جراحی لیپوماتیک پشت کمر چقدر است؟


اگر می خواهید جراحی لیپوماتیک پشت کمر انجام دهید ابتدا باید به کلینیک دکتر خوشنواز مراجعه نمایید تا میزان چربی های انباشته شده در پشت کمرتان بررسی شود. سپس با در نظر گرفتن سایر فاکتور های مهم، پزشک جراح به شما خواهد گفت که هزینه جراحی لیپوماتیک پشت کمر شما چقدر خواهد شد. به همین دلیل شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و دریافت راهنمایی های لازم با ما تماس بگیرید.
داشتن کمری بدون چربی های اضافی شاید آرزوی افراد زیادی باشد. با انجام لیپوماتیک پشت کمر می توان به این افراد کمک کرد تا با روشی کم خطر اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت مشاوره اطلاعات و راهنمایی های لازم را از دکتر خوشنواز دریافت نمایید. سپس به شما خواهیم گفت که در مراحل بعدی باید چه کارها و اقداماتی را انجام دهید.

هماهنگی جهت مشاوره