کرج . چهار راه طالقانی . به سمت میدان شهدا . سمت راست . برج رازی . طبقه 8 . واحد 83
02632216402 - 09101939003

مدل های مختلف جراحی بینی در کرج

مدل های مختلف جراحی بینی در کرج

یکی از متداول ترین جراحی های زیبایی، جراحی بینی در کرج یا به اصطلاح پزشکی رینوپلاستی است . امروزه افراد زیادی در پی انتخاب پزشک مناسب و مدل مناسب برای جراحی بینی خود هستند .

اما قبل از هرچیزی باید تایپ و فرم بینی خود را پیدا کرده و بعد از مشاوره با پزشک ، مدل جراحی بینی مورد نظر خود را انتخاب کنید.  جراحی بینی راهی برای افزایش اعتماد به نفس و  ایجاد تغییرات چشم گیر در صورت شماست .

 

آشنایی با انواع بینی ها :

حتما اصطلاح بینی گوشتی و استخوانی را زیاد شنیده اید . در جلسه مشاوره ومعاینه،  پزشک نوع فرم بینی شما را برایتان مشخص می کند . سپس با توجه به کلیات فرم بینی شما بهترین و مناسب ترین مدل جراحی را به شما پیشنهاد می دهد.

بینی گوشتی :

جراحی بینی های گوشتی عموما بصورت جراحی های طبیعی بینی انجام می شود . بینی های گوشتی به دلیل پوسته ی ضخیم و غدد چربی زیاد جراحی سخت تری نسبت به سایر بینی ها دارند ؛ جراح حین جراحی ، چربی های اضافه ی پره های بینی را جدا می کند و به کمک ابزارهای جراحی سایزسوراخ های بینی را تغییر می دهد و کوچکتر می کند . اگر بینی گوشتی دارید ، باید دقت کنید که جراحی بینی گوشتی خود را به دست چه کسی می سپارید.تنها  پزشکان و جراحان حاذقی همچون دکتر خوشنواز جراحی بینی گوشتی را به زیبایی هرچه تمام تر انجام می دهند .

بینی استخوانی :

بهترین کاندیدها برای جراحی بینی فانتزی ، کسانی هستند که  فرم بینی آنها استخوانی باشد . ناهمواری های موجود بر روی استخوان های بینی موجب تغییر در فرم بینی می شود . در طی عمل جراحی بینی استخوانی ، جراح ناهمواری های موجود روی استخوان بینی را برطرف کرده و به میزان برجستگی های بینی توجه ویژه ای می کند . بینی های استخوانی پوست نازکتری نسبت به بینی های گوشتی دارند ، نتیجه جراحی این مدل بینی اغلب موفقیت آمیزتر خواهد بود .

انواع مدل های بینی برای جراحی بینی در کرج :

جراحی بینی درکرج یا رینوپلاستی ، ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود ؛ مهم ترین دلیل جراحی بینی ایجاد تغییر است.

از دیگر دلایل جراحی بینی : به  اصلاح انحراف بینی ، اصلاح ناراحتی تنفسی و … می توان اشاره کرد. پزشک جراح زیبایی ، جراحی بینی شما را  براساس مدل بینی شما و مشکلاتتان انجام می دهد . در ادامه  انواع مختلف مدل بینی برای جراحی را به شما معرفی می کنیم :

جراحی بینی طبیعی :

یکی از پر طرفدار ترین مدل های جراحی بینی، جراحی بینی طبیعی است. بسیاری افراد می خواهند بینی شان پس از جراحی ظاهری طبیعی داشته باشد . به همین دلیل جراحی طبیعی بینی ، در بین اغلب آقایان و خانم ها محبوب است .

در جراحی طبیعی بینی ، بدون تغییر فرم طبیعی بینی شما ، نواقص بینی توسط جراح بطور کامل رفع می شود .

براین اساس ، اگر می خواهید تغییر اساسی تری در چهره خود ایجاد کنید و یا فرم  بینی خود را بطور کلی تغییر دهید جراحی طبیعی بینی اصلا گزینه خوبی برای شما نیست .اما جراحی طبیعی بینی مزایایی دارد، که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عدم ایجاد مشکل تنفسی
  • عدم تغییر ساختار بینی
  • جلوه و دید طبیعی بینی
  • برطرف کردن نواقص و عیوب بینی

عمل بینی انحراف دار :

بینی افراد ممکن است به دلایل متفاوتی دچار انحراف شده باشد . این انحراف می تواند مادرزادی و ژنتیکی باشد و یا بر اثر ضربه، شکستگی و آسیب های وارد شده، به وجود آمده باشد. وجود انحراف بینی ، علاوه بر ایجاد مشکلات تنفسی  بر زیبایی چهره نیز تاثیر زیادی می گذارد .

امروزه ، بسیاری افراد با هدف ایجاد تغییر ظاهری اقدام به جراحی بینی انحرافی می کنند . برخی نیز برای حل مشکلات تنفسی ناشی از این انحراف صرفا برای حل این مشکل جراحی بینی انحراف دار را انجام می دهند .

در طی جراحی این نوع بینی ، جراح علاوه بر رفع نواقص و ایرادات بینی، انحرافات و غضروف بینی  توجه ویژه ای به تناسب بین اجزای صورت دارد تا بتواند یک بینی زیبا و بدون مشکل را به کمک دستانش متولد کند .

 

تصور نکنید که این کار هر جراحی است ، خیر. بسیاری از بیماران ممکن است به دلیل نداشتن دقت کافی در انتخاب جراح بینی خود پس از جراحی مشکلات تنفسی بیشتری پیدا  کنند . ازین رو خداوند را شاکریم که به لطف او ، و اطمینان شما به واسطه سال ها تجربه بهترین جراحی ها را برای کسانی که انحراف بینی داشته اند انجام داده ایم که همواره رضایتمندی آن ها موجب افزایش انگیزه برای ادامه راه بوده است .

جراحی بینی نیمه فانتزی :

بینی نیمه فانتزی رایج ترین مدل جراحی بینی در کرج است ، که افراد زیادی این مدل بینی را می پسندند.

کسانی که بینی استخوانی دارند اغلب کاندید این جراحی هستند ، و جواب بهتری نسبت به سایر افراد از جراحی نیمه فانتزی بینی خود می گیرند. اگر بینی شما ، یک بینی گوشتی است ، بهتر است به فکر جراحی نیمه فانتزی نباشید .

در طی عمل نیمه فانتزی بینی ، جراح کمی قوس روی بینی را افزایش می دهد .

در جراحی نیمه فانتزی بینی ، برای هماهنگی بینی با سایر اجزا نوک بینی کمی بالا تر می رود و شیب بینی بیشتر از قبل خواهد  بود .

اگر می خواهید بینی قوس دار و نوک تیز داشته باشید ، این مدل جراحی بینی برای شما بسیار مطلوب است .

جراحی نیمه فانتزی بینی مزایایی نیز دارد ، از جمله اینکه :

  • بعد از جراحی نیمه فانتزی بینی ، فرم بینی مصنوعی و غیر طبیعی نیست ؛
  • نوک بینی در جراحی نیمه فانتزی خیلی بالاتر نیست ؛
  • قوس کمی روی بینی در طی جراحی نیمه فانتزی به وجود می آید که موجب زیبایی بیشتر می شود .

عمل بینی فانتزی و عروسکی :

بعد از جراحی نیمه فانتزی، بین نوک بینی و لب بالا فاصله زیادی وجود دارد. اما در عمل بینی فانتزی و عروسکی نوک بینی به سمت بالاست و روی قسمت پل قوس خیلی بیشتری توسط جراح ایجاد می شود .

اندازه بینی ، در جراحی بینی عروسکی و فانتزی بسیار کوچک تر از بینی نیمه فانتزی است .

این روش ، برای افرادی با فرم صورت گرد بسیار مناسب است، خانم هایی که  صورت ظریف و کوچکی دارند نیز می توانند کاندید جراحی بینی عروسکی باشند؛ اگر اجزای صورت شما بزرگ است جراحی بینی عروسکی برای شما مناسب نیست .

فراموش نکنید اگر می خواهید فرم بینی طبیعی داشته باشید ، جراحی بینی فانتزی و عروسکی ، و جراحی بینی نیمه فانتزی  برای شما انتخاب درستی نیست .جراح، طی جراحی بینی عروسکی تغییرات را در حالت نوک بینی ایجاد می کند.

عمل بینی شکسته :

بینی های آسیب دیده در طی تمرینات ورزشی ، تصادفات رانندگی و … بهترین گزینه جراحی بینی برایشان  عمل جراحی بینی شکسته است .

پزشکان از تکنیک های مختلف جراحی باز و بسته که جلوتر به آن اشاره می کنیم در این جراحی استفاده می کنند. عمل جراحی باز برای ترمیم بینی که براثر آسیب های مختلف دچار شکستگی شده اند بهترین انتخاب مناسبی است.

عمل بینی ترمیمی :

برخی افرادی که قبلا جراحی بینی انجام داده اند  ممکن است ، که به مرور زمان بینی شان نیاز به ترمیم پیدا کند. دراین مواقع جراحی ترمیمی بینی مشکل را حل می کند .عمل جراحی ترمیمی برای کسانی مناسب است که ، از نتیجه اولیه جراحی خود رضایت کافی را نداشته اند .

عمل پلیپ بینی :

همانطور که پیش تر گفتیم جراحی بینی همیشه با هدف تغییر در ظاهرانجام نمی شود . گاهی، افراد با اهداف درمانی اقدام به جراحی بینی خود می کنند. پلیپ بینی ، از عوامل  مشکلات تنفسی در افراد است . برای رفع مشکلات تنفسی اقدامات جراحی، از قبیل جراحی پلیپ بینی انجام می شود . برای این جراحی باید سراغ متخخصان گوش و حلق و بینی رفت .

تکنیک های عمل بینی در کرج :

برای انجام جراحی های مختلف بینی روش های متفاوتی نیز وجود دارد. از جمله روش ها و تکنیک های جراحی بینی در کرج ،می توان به روش جراحی باز و جراحی بسته اشاره کرد .

در جراحی بینی بسته ، مدت زمان عمل کوتاه تر است ، زخم و التهاب ناشی از این جراحی نیز کمتر خواهد بود؛ جراحی بسته برای کسانی که بینی شان نیاز به تغییرات کمی دارد مناسب است .

در روش جراحی باز بینی ، برش هایی بر روی بینی اعمال می شود، جراح به کمک این برش های کوچک ایجاد شده در داخل بینی،  تغییرات لازم را روی ساختار بینی اعمال می کند .

بطور معمول از جراحی باز، برای انجام  جراحی بینی استفاده می شود.

چگونه بهترین مدل جراحی بینی را انتخاب کنیم ؟

اگر با ظاهر و فرم بینی خود به خوبی آشنا شده اید ، و اطلاعات دقیقی از فرم و نوع بینی تان پیدا کرده اید می توانید تغییرات مناسبی را روی صورتتان اعمال کنید .

سن ، ژنتیک ،جراحت ها و آسیب ها می توانند بر روی شکل ، ظاهر و فرم بینی شما تاثیر بگذارند. اینکه بینی شما یک بینی استخوانی ، یا یک بینی گوشتی است می تواند تاثیر زیادی در انتخاب بهترین مدل بینی برای شما بگذارد.

 بهتر است در انتخاب مدل جراحی مناسب خود با پزشک خود مشورت کامل داشته باشید.

معیار انتخاب انواع مدل بینی

از جمله دغدغه هایی که  بسیاری از زیباجویان ، دارند انتخاب مدل جراحی بینی مناسب است . بینی هریک از ما ، دارای نواقص و ایراداتی است . به همین دلیل جراح با درنظر گرفتن ویژگی های ظاهری بینی افراد و نقص هایشان بهترین مدل عمل را به هر شخص پیشنهاد می کند .

عدم هماهنگی فرم بینی با سایر اجزای صورت ، نتیجه یک عمل رضایت بخش نیست . بنابراین پزشکان جراح زیبایی با در نظر گرفتن همه این موارد و معیارهای زیبایی شناختی، بهترین مدل عمل بینی را به شما پیشنهاد می کنند.

پزشک ، توجه کافی و لازم را در طی جلسه مشاوره و معاینه به گوشتی بودن بینی و استخوانی بودن آن نیز دارد .

کدام عمل بینی برای خانم ها و آقایان مناسب است ؟

اغلب خانم ها علاقمند به جراحی فانتزی و نیمه فانتزی هستند. اما این دو مدل برای همه خانم ها مناسب نیست .

خانم هایی با صورت درشت ، بهتر است جراحی نیمه فانتزی انجام دهند و خانم های با صورت گرد و ریزتر جراحی عروسکی و فانتزی برایشان مناسب تر است .

اما برخی خانم ها نیز دوست ندارند ، کسی متوجه نشود که جراحی بینی انجام داده اند ، پزشکان همواره به این افراد جراحی طبیعی بینی را پیشنهاد می کنند .

دربین متقاضیان جراحی بینی، آقایان اغلب در پی جراحی بینی به مدل طبیعی هستند . به همین دلیل مدل های عروسکی و نیمه فانتزی در بین آقایان طرفداران  زیادی ندارد.

در جراحی بینی برای آقایان ، همواره سعی براین بوده که بین بینی و سایر اجزای صورت تناسب کافی و لازم برقرار شود . با جراحی بینی به روش طبیعی آقایان می توانند ضمن رفع نقص های بینی خود تغییراتی در ظاهر خود نیز اعمال کنند .

انتخاب بهترین جراح بینی در کرج برای مدل های مختلفی جراحی بینی

عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی ، از جمله جراحی هایی است که نیازمند دقت بالایی می باشد.

بنابراین ، در انتخاب جراح باید دقت لازم را داشته باشید . بهترین جراح بینی در کرج، پزشکی است که علاوه بر تغییرات ظاهری در فرم بینی ،به وضعیت تنفسی زیباجوی خود نیز توجه داشته باشد تا بعد از عمل دچار مشکلات تنفسی نشود .

نمونه کارها ، سوابق، مهارت و … پزشک خود را بادقت بررسی کرده و به آن توجه کنید .تعداد پزشکانی که در این عرصه فعالیت می کنند بسیار زیاد هستند. به همین دلیل است که به شناخت پزشک و بررسی سوابق کاریشان تاکید می کنیم. دکتر رسول خوشنواز درطی این سال ها با تجربه و مهارت خود به عنوان یک جراح ماهر در این زمینه همواره  توانسته رضایت زیباجویان خود را جلب کند .

دکتر خوشنواز، به عنوان یکی از معروف ترین جراحان بینی در کرج ، پس از معاینه و بررسی کامل نواقص و فرم بینی شما ، با حوصله به نیاز شما و مدل جراحی بینی مد نظر شما گوش کرده و در نهایت بهترین نوع جراحی بینی را که برای شما مناسب باشد به  شما پیشنهاد می کند .

اگر می خواهید با خیال راحت جراحی بینی خود را انجام دهید، همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید برای مشاوره با دکتر رسول خوشنواز وقت بگیرید .

هماهنگی جهت مشاوره